wordless wednesday # 4

✎dya nasir |⊙Wednesday, March 28, 2012| ☑

aku suka gila kartun ni..ogy and cockroaches.. siapa lagi minat kartun ni cer komen kat bawah..yang tak minat pun komen lah sekali ye..haha

60 comments:

  1. Ala....x sempat nk layan katun skrg;)

    ReplyDelete
  2. dulu suka tgk ni jgk..hehe.yg plng mula2 usop sontorian,..hehe

    ReplyDelete
  3. penah ! penah !

    haha, lawak citer nih..

    ReplyDelete
  4. nur suka.. sebb katun ni adil.. dua2 kena..hihihi..
    xmcm katut serigala tu.. ape nama katun tu pun nur lupa... asyik srigala tu je kena, burung tu tak kena pun..!

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..tau tak pe..tgk kartun ni mesti ketawa..haha

      Delete
  5. hihi . best cartoon ni .. tp dah lama tak layan .. :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. dya sebenarnya lama tak layan..td tibe2 plak nk tgk citer ni.haha

      Delete
  6. anak anak mak suka tgk kartun ni tapi geram betul lah kat lipas lipas tu suka sangat kenakan kucing tu hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lah..tapi sian kt kucing tu..asyik kena je ngn lipas tu..haha

      Delete
  7. x brape tgk..tp kalo tom n jerry tu dulu x penah miss,...hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..tom n jerry pun best..sian tom asyik kena je..haah

      Delete
  8. sya cma mnt tazmania jekk..hihi

    ReplyDelete
  9. suke jugakkkk...dah veteran pun tetap kartuun...camne?:))

    ReplyDelete
  10. eh...sama la..sy pon minat giler tgk kartun...sian kt ogy tu kan...sllu kena buli

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang kesian pun.. asyik kena je ngn lipas2 tu..haha

      Delete
  11. pernah tgk beberapo kali kartun tuh...mmg layanz...

    ReplyDelete
  12. AKu pun suka kartun bentuk macam ni..macam Catdog

    ReplyDelete
  13. cerita ni..fanatik betul...jahat betul cokroaches tu..buat baik berpada-pada buat jahat jangan sekali tapi buat banyak kali..=)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..sama lah kita..masa sekolah dulu hari sabtu pagi dah dok dpn tv..haha

      Delete
  14. anis pon like giler la katon nih..hahaha...ske tgok tyme busan n tyme sedey sbb blh gelak-2 golek-2 pas da puas melalak nangeh an..hahahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..time tension pun seronok jugak tgk..hilang tension..haha

      Delete
  15. wah best2..cik comey pun minat giler citer ni..dulu selalu bgn pagi2 ready22 nk tgk citer ni..sampai makcik pun join sekali..mmg kelakar abis la citer dia...hiihii..

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..samalah kita..bangun pagi semata2 nk tengok citer ni..haha

      Delete
  16. heeee~ sy minat gakkk! lawak kot kartun ni!hehehe dah lagu dier pun sengal...kehkehkehh

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..lagu dia pun lawak..citer nya pun sama jugk lawa..haha

      Delete
  17. hahahaha...memang layan la masa kecik2 dulu.keje buli sesama sendiri je.adoiyai

    ReplyDelete
  18. hany pun suker...perangai suke benau buli kan. tp enjoy la citer nih

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lah..sian si ogy tu..asyik kena buli je

      Delete
  19. saya! saya! suka sgt. siap buat ringtone kt fon. mmg nottie katun tu. kakaka..

    ReplyDelete
    Replies
    1. wah..siap ada ringtone lagi..hehe
      btl2 suka citer tu

      Delete
  20. Pak cik ni kalau tengok kartun pasti anak2 gelak....

    ReplyDelete
  21. akak suka gak tgok kartun ni..asyik saling kena mengena

    ReplyDelete
  22. suke jugak syieda tengok cerita karton ni. xkering gusi..hihihii

    tapi sekarang xsempat nak tengok.hukhuk. -.-

    ReplyDelete
  23. kartun ni best. boleh buat lisa senyum kalau tengok. samalah mcm spongebob ;DD

    ReplyDelete
  24. hahaha.. asyik gaduh jek dua ekor mahluk tuh..

    ReplyDelete
  25. hahahha saya suka tgk kartun nie......mmg kelakar gila.....tiga ekor tu mmg nakal wooooooo.....hohohoooo

    ReplyDelete
  26. Salam. Ada lagi ke kartun ni? Best kan? Tapi geram netul dengan lipas lipas tu semua.

    ReplyDelete
  27. atok dolu peminat-kipas-susah-mati cite katon ni...

    ReplyDelete
  28. sy pun suka cerita ni... lagu tu best.. hehehe

    ReplyDelete
  29. suka jugak dya...zaman remaja dulu r...skung nk tgk tv pun x sempat...hari2 ngadap keje jer..pe2 pun citer nie mmg best!

    ReplyDelete
  30. omaigod! *tetiba menjerit excited kan*

    ye, sy suke katun ni. mmg ada koleksi katun ni kat laptop lame. hehe.

    ReplyDelete
  31. sian ogy selalu kena buli..^^

    ReplyDelete
  32. hihihi...akak pernah tengok katun ni beberapa kali je dik..lwak katun ni.hihi.tapi sekarang ni,masa sangat mencemburui bila kak lepak tengok katun.hihi

    ReplyDelete
  33. Wahai Cik Dya...dimanakahhh anda??? kah3

    ReplyDelete
  34. jom, Qaseh tag dya...hihi

    http://cintaqasehsuci.blogspot.com/2012/03/segmen-kenangan-terindah-ketika-berblog.html

    ReplyDelete

Dah baca jangan lupa komen ye..
Satu pun jadi lah..😀

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

| Top of page